بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


یکی دارد می میرد از درد بی نوایی .....

بعد از حادثه دلخراش زلزله در منطقه آذربایجان ، باشگاه پرسپولیس اولین باشگاهی بود که محموله کمکهای خودش رو برای زلزله زدگان ارسال کرد . کریم باقری هم به عنوان یکی از افتخارات پرسپولیس فعالیت چشم گیری برای جمع آوری پول و کمک به این عزیزان انجام داد .
باشگاه پرسپولس با حضور در زندان اوین تعداد 20 نفر (10 مرد و 10 زن) از زندانیان مربوط به بدهی مالی و دیه رو آزاد کرد و در آینده هم قراره این اتفاق برای حدود 30 نفر دیگه اتفاق بیفته.
باشگاه پرسپولیس قصد داره برای پشتیبانی از قهرمانان ملی و افتخارآفرینان المپیک ، به ورزشهای مدال آور ورود کنه و در کنار حضور مقتدرانه و در شان نام پرسپولیس ، از ورزشکاران این رشته ها هم حمایت کنه . در اولین حرکت ، تیم وزنه برداری پرسپولیس تشکیل شده که حضور قویترین مرد جهان ( بهداد سلیمی) تقریبا در این تیم قطعی شده و زمزمه هایی هم از مربیگری کوروش باقری برای تیم وزنه برداری پرسپولیس به گوش میرسه . رشته های کشتی ، تکواندو و دومیدانی اولویتهای بعدی باشگاه هستن که در این رشته ها احسان حدادی و محمد بنا از گزینه های اصلی پرسپولیس به حساب میان .
پرسپولیس همکاری نسبتا خوبی رو با تیمهای ملی در رده های سنی پایین تر آغاز کرده و همین امسال چند بازیکن تیم ملی جوانان با قراردادهای بلند مدت به پرسپولیس اضافه شدن تا هم پشتوانه سازی خوبی برای پرسپولیس انجام بشه و هم شرایط برای بازیکنان جوان برای عرض اندام و تلاش برای ورود خون تازه به رگ فوتبال ایران شروع بشه.
امیدوارم بقیه باشگاهها هم به جای جو سازی و جنجال در همین مسیر، به خصوص در زمینه مسائل فرهنگی و انسان دوستانه حرکت کنن و این بار هم با کپی برداری از حرکات مثبت پرسپولیس ، برای بهبود فضای فوتبال کشور فعالیت کنن انشاالله هر چه زودتر شاهد حضور باشگاهای به معنای واقعی باشگاه و به معنای واقعی فرهنگی-ورزشی در کشور باشیم  البته خود پرسپولس هم راه زیادی برای رسیدن به این هدف داره ، ولی شروع خوبیه.

 پاسخ امیر خادم به مطلب ایشان؛

سلام.ان شاالله توفيقاتي که باشگاه پرسپوليس با آمدن آقاي رويانيان بدست آورده مستمرو ادامه داشته باشه.اگر قرار باشه تمام مواردي که در این مطلب ذکر شده فقط با حضور آقاي رويانيان قابل اجرا باشه و مدير عامل بعدي قدرت يا اختيارات مدير عامل فعلي را در زمينه باشگاه داري (ببينيد نگفتم تيم داري)نداشته باشه و امکانات فعلي از وي سلب بشه،آنوقت است که اين درآمد زائي ها و مواردي که ذکر شده موقتي بوده و از پايه و اساس کج بنا شده است.
سردار رويانيان بايد بيشتر روي فعاليتهاي که در حال انجام دادن است دقت نظر داشته باشد. ببينيد احسان حدادي که به عضويت تيم دو وميداني پرسپوليس درآمده،در بدو ورودش به ايران از حسين هدايتي حواله خودروي گرانقيمتش را گرفته!(که نوش جانش و بيشتر از اين حرفها مدال المپيکش و .. ارزش داره) وحتما بهداد سلیمی و...نیز از این قاعده و هدایا بی نصیب نبوده اند!ولي منظور اينکه اگر قرار باشه با هزينه هاي مقطعي و بدون اصول به فعاليتهاي مختلف ورزشي پرداخته بشه،آينده درخشاني نمي توان براي اين فعاليتها پيش بيني کرد.
نکته: سردار ابتدا بايد تيم فوتسال خودش راکه شيطنتهاي در آن شده بود را جمع جور مي کرد وبعد به تشکيل ديگر تيمهاي ورزشي مي پرداخت!
مديرعامل قرمزها ابتدا مي بايست بدهي گذشته وميلياردي اين باشگاه راکه اکثرا به پيشکسوتان خود همين باشگاه بوده،تسويه مي کرد و بعد تيم وزنه برداريش را تشکيل مي داد!
یکی دارد می میرد از درد بی نوایی .....
استقلال پول نداره،قسمتي از پيش پرداخت بازيکنان اين فصلش را بده،آنطرف تيم وزنه برداري، دو و ميداني و ....تشکيل داده مي شود!


نظرات شما عزیزان:

الناز
ساعت0:36---2 شهريور 1391
سلام عزیزم خوبی ؟



وبت عالیهههههههه



خیلی خوشگله افرین



خوشحال میشم ب من هم سر بزنی و تبادل



لینک کنیم[قلب]
سلام؛ ممنون لینک شدید.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 5 / 1391برچسب:هزینه ها,تیم داری,باشگاه داری,ثبات در مدیریت, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com